Графік прийому дзвінків

Пн-Пт: 1100-1900

Правила обміну або повернення товару

1. Обмін та повернення товару належної якості

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживача» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12 ) покупець може заявити про обмін товару належної якості на аналогічний (іншого розміру, забарвлення, форми) протягом 14 днів (без урахування дня покупки) або повернути його, отримавши повну вартість. Обов'язкові умови для обміну/повернення:

  • продукт не використовувався, збережений товарний вигляд та споживчі властивості,
  • в наявності всі пломби, ярлики, фірмове упакування тощо,
  • є розрахунковий документ, чек.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:

  • протягом 14 днів придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості,
  • обміняти товар на аналогічний при першому надходженні потрібної моделі у продаж, якщо це можливо здійснити протягом 2 місяців,
  • протягом 7 днів отримати назад гроші у розмірі вартості на момент покупки.

При виникненні спірних ситуацій в оцінці стану товару магазин має право призначити проведення експертизи власним коштом. У разі, якщо сумніви продавця офіційно підтверджуються, клієнт відшкодовує вартість експертних послуг та втрачає право на повернення чи обмін товару.

Товари належної якості, що не підлягають обміну та поверненню

Згідно з переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України, не підлягають поверненню та обміну товари належної якості з наступних категорій:

  • пір'яно-пухові вироби (подушки, наповнювачі)
  • постільна білизна
  • тюльові та мереживні полотна
  • плитні матеріали, металопрокат та скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений клієнтом (панелі, кухонні поверхні, металеві бази).

Залишаючи за собою право відмови, Villa Grazia може піти назустріч клієнту та обговорити в індивідуальному порядку повернення та обмін деяких категорій з цього переліку (крім предметів особистого користування з двох перших пунктів).

2. Обмін та повернення товару неналежної якості

Згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживача» у разі виявлення протягом 14 днів (або протягом гарантійного терміну) недоліків споживач має право вимагати:

  • пропорційне зменшення ціни,
  • безоплатного усунення недоліків,
  • відшкодування витрат на усунення дефекту,
  • заміни на такий же товар або на аналогічний з наявних у продавця,
  • повернення товару та компенсації сплаченої за нього суми.

Якщо заміна неможлива, споживач має право на свій вибір визначити будь-який варіант відшкодування з вищезазначеного списку. При заміні товару на аналогічний, у разі зміни ціни, перерахунок вартості не проводиться.

Терміни обміну/компенсації товару неналежної якості

Вимоги про безоплатне усунення недоліків або заміну неякісного товару мають бути задоволені протягом 14 днів з дати його пред'явлення або за домовленістю сторін.

За наявності асортименту заміна неякісного товару проводиться негайно, а за необхідності перевірки якості – протягом 14 днів або за домовленістю сторін.

У разі відсутності товару вимога про його заміну має бути задоволена у двомісячний термін з моменту подання заяви.

3. Порядок повернення товару

3.1 Клієнт надсилає на електронну адресу info@villagrazia.ua заяву встановленого зразка – для товарів належної або неналежної якості.
3.2 У найкоротші терміни представник компанії зв'язується з покупцем для уточнення всіх деталей та підтвердження згоди обох сторін на обмін/повернення.
3.3 Здійснюється доставка товару, що повертається в магазин: при належній якості продукції – за рахунок покупця, неякісного асортименту – за рахунок компанії Villa Grazia.
3.4 Після надходження товару назад до магазину та підтвердження його стану, здійснюється повернення коштів або заміна на іншу модель (за бажанням клієнта), на умовах, обумовлених у правилах, відповідно: для продукції належної або неналежної якості.

Зразок заяви про повернення або обмін товару належної якості:

Директору магазину Villa Grazia Назарової Наталії

(ПІБ заявника)

(Адреса проживання заявника)

( Контактний телефон заявника)

(Emale заявника)

ЗАЯВА

Мною (дата) у Вашому магазині куплено (зазначити назву, артикул, розмір, модель, торговельну марку) за ціною ______________ (пропис) __________ грн.____ коп, що підтверджується ( товарним, касовим чеками, відміткою у гарантійному талоні).

Придбаний мною товар не підходить мені за (кольором, фасоном, розміром, чи іншою причиною).

Керуючись ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів», прошу ( вказати вимогу: обміняти товар чи повернути сплачені кошти). Передбачений законодавством термін – 14 діб, не враховуючи день купівлі товару, ще не сплинув.

Товар мною не експлуатувався, збережено його товарний вигляд, цілісність упакування, повертається до повної комплектації .

Дата                                                                                                                                                             Підпис

Зразок заяви на повернення або обмін товару неналежної якості (з наданням фото дефекту або інших доказів браку)

Директору магазину Villa Grazia Назарової Наталії

(ПІБ заявника)

(Адреса проживання заявника)

( Контактний телефон заявника)

(Emale заявника)

ЗАЯВА

Мною (дата) у Вашому магазині куплено (зазначити назву, артикул, розмір, модель, торговельну марку) за ціною ______________ (пропис) __________ грн.____ коп, що підтверджується (товарним, касовим чеками, відміткою у гарантійному талоні).

Придбаний мною товар не відповідає належним умовам якості, тому що (вказати дефект, брак). Доказ цього я надаю у вигляді (фото, або інший документ)

Керуючись ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів», прошу (вказати вимогу: обміняти товар, повернути сплачені кошти, повернути частину вартості, компенсувати ремонт). Передбачений законодавством термін (вказати: 14 діб, без урахування дня придбання товару, або термін гарантії) ще не пройшов.

Дата                                                                                                                                                             Підпис

4. Терміни та умови повернення коштів

Гроші за повернутий товар виплачуються споживачеві не пізніше семи днів з дня подання заяви про розірвання договору купівлі-продажу. За домовленістю з клієнтом можливий готівковий та безготівковий розрахунок, проте за магазином залишається право повернути кошти тим самим способом, яким було здійснено оплату при покупці.

5. Транспортні витрати

У разі повернення товару належної якості, його транспортування назад до магазину здійснюється за рахунок покупця, компенсація за початкову доставку не проводиться.

Якщо повертається продукція неналежної якості, продавець оплачує її транспортування та відшкодовує клієнту вартість початкової доставки.

6. Експертиза

Вимоги клієнта не підлягають задоволенню, якщо продавець або виробник доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. При цьому, клієнт має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

У разі якщо під час гарантійного терміну необхідно визначити причини втрати якості продукції, експертиза проводиться за рахунок продавця у триденний термін з моменту заяви. Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли з вини споживача, вимоги клієнта не підлягають задоволенню і він буде зобов'язаний відшкодувати витрати на проведення експертизи.

7. Фізична та електронна адреса підприємства

Київ, Столичне шосе 103, ТЦ «Атмосфера», салон Villa Grazia, info@villagrazia.ua